Wykorzystaj social media w e-commerce do promowania swojej firmy. Dowiedz się, jak odpowiednio korzystać z mediów społecznościowych, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy w sieci! Zobacz, co możesz dzięki temu zyskać.
Promocja firmy jest czynnikiem, który decyduje o obecności na rynku. W dobie silnej konkurencji warto zadbać o właściwą komunikację, która nie tylko będzie stanowić reklamę, ale zbuduje więź. Sprawdź, jakie zastosowanie w tej kwestii mają social media!
Globalne wydatki na reklamę na serwisach społecznościowych ciągle rosną. Czy social media to nowy najpopularniejszy kanał reklamy? Dlaczego warto inwestować w kampanie prowadzone na social mediach? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
Czy promocja firmy w social media, to efektywne działanie marketingowe? Jak i kiedy publikować treści w internecie? Jakie serwisy społecznościowe są obecnie popularne? Czy warto założyć profil marki w social media? Przeczytaj i dowiedz się więcej!
Z mediów społecznościowych korzysta już większość internautów. Wykorzystuje się je w celach prywatnych ale również świetnie sprawdzają się do promocji firmy. Przeczytaj, jakie występują typy użytkowników w social media, aby lepiej poznać swoich odbiorców.
Kiedy Facebook zaczął faworyzować filmy zamiast zdjęć, z otchłani internetu wróciły do łask gify. Kolorowe obrazki zbliżone do filmu, jednak o parametrach zdjęcia zawładnęły na dobre cyfrowym światem. Jakie korzyści płyną z wykorzystywania gifów? Sprawdź!
Model EEIA to jedna ze skuteczniejszych metod pomiarów działań w mediach społecznościowych, autorstwa Dona Bartholomewa. Model ten pozwala na określenie efektywności działań marketingowych, prowadzonych w sieci. Jak skutecznie go interpretować? Sprawdź!