Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoCzy każdy potrzebuje własnego miejsca w sieci? Jaki wpływ na rozwój firmy ma dobrze prowadzona strona internetowa? Przeczytaj artykuł i sprawdź, czy można zaistnieć w sieci z własną witryną i jakie należy w tym celu poczynić kroki.
Strona www dla przedsiębiorstwa jest dziś absolutnym obowiązkiem i zarazem wizytówką nowoczesnej firmy. Strona internetowa jest niezbędna, by zaistnieć w świadomości klientów. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
Speakbe jest polską platformą social media. Potencjał projektu jest tak duży, że w przyszłości może okazać się dużym konkurentem dla portali takich jak Facebook czy Twitter. Sprawdź, co twórcy platformy Speakbe zaproponowali swoim użytkownikom!
W internecie istnieją różne portale social media, które możemy wykorzystać do promocji naszej firmy. Doskonale nadaje się do tego Facebook czy LinkedIn, jednak nie powinniśmy zapominać, że Twitter dla firm jest równie atrakcyjny i daje wiele możliwości.
Jak się okazuje, YouTube może pełnić nie tylko rozrywkową rolę. Polityka Google umożliwia zarabianie za pośrednictwem serwisu – warto dodać, że wcale niemałych sum. Nie jest to jednak proste zadanie. Jak zarabiać na YouTube? Przeczytaj i dowiedz się!
Na najpopularniejszym w Polsce i na świecie serwisie z filmami - YouTube - pojawiły się dwie nowe rozdzielczości 2K oraz 4K. Do tej pory najlepszym standardem był 1080p. Czym będą się różnić od tych, których używaliśmy dotychczas? Dowiedz się więcej!
LinkedIn już dawno podbił Amerykę i Europę Zachodnią, staje się także coraz bardziej popularny w Polsce. Dowiedz się, jak za pomocą kilku prostych kroków skutecznie wypozycjonować swój prywatny profil na LinkedIn i przeczytaj artykuł!
Nie tylko PR-owcy czy marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, jak ważna dla firmy jest promocja - również sami przedsiębiorcy dostrzegają i doceniają wartość dobrej reklamy. Jak zatem rozliczać koszty reklamy na Facebooku i Google AdWords? Sprawdź!
Coraz więcej przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe takie jak Facebook czy Google+ do promowania swojej firmy. Jest to nowoczesna forma pozyskiwania klientów, która posiada wiele zalet oraz nie wymaga nakładów pieniężnych.
Dla firm organizowanie konkursów na osi czasu profilu przedsiębiorstwa będzie łatwiejsze i zgodnie z regulaminem. Facebook ogłosił informację, że rezygnuje z szeregu obostrzeń i zezwala na prowadzenie konkursów przy wykorzystaniu „Lubię to!”.
Założenie firmowego fanpage’a w mediach społecznościowych jest całkowicie darmowe i nie pochłania wiele czasu. Schody zaczynają się w momencie, kiedy należy zacząć planować publikację treści. Jak sprawnie prowadzić social media firmy? Sprawdź!
Analitycy, badający brandy w sieci, skupili się przede wszystkim na badaniu liczby i stopnia zaangażowania fanów w pierwszym półroczu 2013 roku. Jakie marki na Facebooku są najpopularniejsze? Odpowiadamy w naszym artykule!
Facebook to potężne narzędzie marketingowe, które dzięki możliwościom "Lubię to" oraz "Udostępnij" może skierować na wybraną stronę dużą liczbę użytkowników. Czy zastanawialiście się jaką rolę pełnią wspomniane funkcje w wyszukiwarce Google?
Na większości portali społecznościowych mamy okazję do polubienia swojego hobby. Większość użytkowników jednak nie wie, że udostępniamy w ten sposób informacje o sobie, a co się z tym wiąże, jesteśmy narażeni na spam. Jak zarządzać aktywnością "Lubię to"?
Social Media Care to nic innego jak obsługa klienta w mediach społecznościowych. Wciąż niewiele firm zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny dla klientów jest jej profil w social mediach. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat!
Promocja firmy jest czynnikiem, który decyduje o obecności na rynku. W dobie silnej konkurencji warto zadbać o właściwą komunikację, która nie tylko będzie stanowić reklamę, ale zbuduje więź. Sprawdź, jakie zastosowanie w tej kwestii mają social media!
Globalne wydatki na reklamę na serwisach społecznościowych ciągle rosną. Czy social media to nowy najpopularniejszy kanał reklamy? Dlaczego warto inwestować w kampanie prowadzone na social mediach? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
Użytkownicy Internetu coraz więcej czasu poświęcają na scrollowanie social mediów, dlatego właściciele e-sklepów zauważają potencjał marketingowy w social commerce. Na czym polega social commerce oraz dlaczego jest tak istotny dla biznesu? Sprawdź!
Jeszcze do niedawna blog był tylko internetowym pamiętnikiem i nikt nie traktował go poważnie. Obecnie jednak stał się jednym z najbardziej perspektywicznych narzędzi marketingowych firmy. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!
W kolejnej części cyklu poświęconego mikroblogom, wyjaśniamy w jaki sposób Twitter zyskał globalną popularność oraz jaka przyszłość czeka ciekawą formę zaistnienia w internecie jaką jest mikroblog. i jego prowadzenie.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmo