Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoWstępna segmentacja klientów w formularzu kontaktowym usprawnia obsługę, skraca czas reakcji i zwiększa skuteczność komunikacji. Sprawdź, jak jedno prawidłowe pytanie w formularzu może uporządkować procesy i zbudować przewagę biura rachunkowego!
Content marketing w branży księgowej to nie reklama, lecz budowanie zaufania i relacji. Sprawdź, jak wykorzystać blog, poradniki i aktualności, by przyciągnąć klientów, wzmocnić wizerunek eksperta i zwiększyć widoczność biura rachunkowego online!
E-mail marketing w biurze rachunkowym to nie tylko newslettery. Dowiedz się z artykułu, jak wykorzystać kampanie mailingowe do budowania relacji z klientami, edukacji, przypominania o terminach i efektywnej sprzedaży usług księgowych!
Newslettery i mailingi firmowe to skuteczne narzędzie, ale łatwo popełnić błędy, które obniżają efekty kampanii. Sprawdź jakie są najczęstsze błędy w e-mail marketingu – od braku segmentacji po nieczytelny układ wiadomości!
Facebook dla biura rachunkowego to dziś nie tylko tablica ogłoszeń, ale skuteczne narzędzie wizerunkowe i reklamowe. Sprawdź, jak biuro rachunkowe może budować markę, angażować klientów i pozyskiwać zapytania dzięki odpowiedniej strategii działań.
Skutecznym narzędziem do budowania marki i pozyskiwania klientów w księgowości może być LinkedIn dla biura rachunkowego. Odkryj praktyczne wskazówki, dzięki którym zbudujesz ekspercki wizerunek, zwiększysz widoczność i przyciągniesz przedsiębiorców!
W okresie wakacyjnym, kiedy przedsiębiorstwa pracują "na mniejszych obrotach" pojawia się pytanie - czy firmowe social media muszą pozostać aktywne? Czy można zrobić przerwę w publikacji treści? Dowiedz się więcej na ten temat z naszego artykułu!
Większość z nas posiada profile na mediach społecznościowych - czy ta sama zasada powinna istnieć w biznesie? Czy firmowe social media są potrzebne? I jeśli tak, to na jakich portalach warto je założyć? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!
Skuteczny mailing potrafi nie tylko pomóc w pozyskiwaniu klientów, ale także zbudować długotrwałą relacje z potencjalnym klientami. Przeczytaj artykuł, poznaj przydatne narzędzia do mailingu i dowiedz się, jak nie trafić do SPAM-u!
Najszerszym miejscem skupiającym potencjalnych klientów są media społecznościowe. Jakie działania można podjąć, aby pozyskać leady z social mediów i na czym tak naprawdę polega pozyskiwanie leadów online? Jak można wykorzystać zebrane dane? Sprawdź!
Czy każdy potrzebuje własnego miejsca w sieci? Jaki wpływ na rozwój firmy ma dobrze prowadzona strona internetowa? Przeczytaj artykuł i sprawdź, czy można zaistnieć w sieci z własną witryną i jakie należy w tym celu poczynić kroki.
Strona www dla przedsiębiorstwa jest dziś absolutnym obowiązkiem i zarazem wizytówką nowoczesnej firmy. Strona internetowa jest niezbędna, by zaistnieć w świadomości klientów. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!
Speakbe jest polską platformą social media. Potencjał projektu jest tak duży, że w przyszłości może okazać się dużym konkurentem dla portali takich jak Facebook czy Twitter. Sprawdź, co twórcy platformy Speakbe zaproponowali swoim użytkownikom!
W internecie istnieją różne portale social media, które możemy wykorzystać do promocji naszej firmy. Doskonale nadaje się do tego Facebook czy LinkedIn, jednak nie powinniśmy zapominać, że Twitter dla firm jest równie atrakcyjny i daje wiele możliwości.
Jak się okazuje, YouTube może pełnić nie tylko rozrywkową rolę. Polityka Google umożliwia zarabianie za pośrednictwem serwisu – warto dodać, że wcale niemałych sum. Nie jest to jednak proste zadanie. Jak zarabiać na YouTube? Przeczytaj i dowiedz się!
Na najpopularniejszym w Polsce i na świecie serwisie z filmami - YouTube - pojawiły się dwie nowe rozdzielczości 2K oraz 4K. Do tej pory najlepszym standardem był 1080p. Czym będą się różnić od tych, których używaliśmy dotychczas? Dowiedz się więcej!
LinkedIn już dawno podbił Amerykę i Europę Zachodnią, staje się także coraz bardziej popularny w Polsce. Dowiedz się, jak za pomocą kilku prostych kroków skutecznie wypozycjonować swój prywatny profil na LinkedIn i przeczytaj artykuł!
Nie tylko PR-owcy czy marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, jak ważna dla firmy jest promocja - również sami przedsiębiorcy dostrzegają i doceniają wartość dobrej reklamy. Jak zatem rozliczać koszty reklamy na Facebooku i Google AdWords? Sprawdź!
Coraz więcej przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe takie jak Facebook czy Google+ do promowania swojej firmy. Jest to nowoczesna forma pozyskiwania klientów, która posiada wiele zalet oraz nie wymaga nakładów pieniężnych.
Dla firm organizowanie konkursów na osi czasu profilu przedsiębiorstwa będzie łatwiejsze i zgodnie z regulaminem. Facebook ogłosił informację, że rezygnuje z szeregu obostrzeń i zezwala na prowadzenie konkursów przy wykorzystaniu „Lubię to!”.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmo