X

Zdobywanie klientów

Ilość artykułów: 69
Email marketing
03.09.2025

Najczęstsze błędy w e-mail marketingu - omówienie na przykładach

Newslettery i mailingi firmowe to skuteczne narzędzie, ale łatwo popełnić błędy, które obniżają efekty kampanii. Sprawdź jakie są najczęstsze błędy w e-mail marketingu – od braku segmentacji po nieczytelny układ wiadomości!

Przeczytaj artykuł
Social media
01.09.2025

Facebook dla biura rachunkowego – jak budować markę i pozyskiwać klientów?

Facebook dla biura rachunkowego to dziś nie tylko tablica ogłoszeń, ale skuteczne narzędzie wizerunkowe i reklamowe. Sprawdź, jak biuro rachunkowe może budować markę, angażować klientów i pozyskiwać zapytania dzięki odpowiedniej strategii działań.

Przeczytaj artykuł
Social media
29.08.2025

LinkedIn dla biura rachunkowego – jak budować markę i pozyskiwać klientów?

Skutecznym narzędziem do budowania marki i pozyskiwania klientów w księgowości może być LinkedIn dla biura rachunkowego. Odkryj praktyczne wskazówki, dzięki którym zbudujesz ekspercki wizerunek, zwiększysz widoczność i przyciągniesz przedsiębiorców!

Przeczytaj artykuł
Social media
11.08.2025

Dlaczego firmowe social media nie mogą mieć urlopu?

W okresie wakacyjnym, kiedy przedsiębiorstwa pracują "na mniejszych obrotach" pojawia się pytanie - czy firmowe social media muszą pozostać aktywne? Czy można zrobić przerwę w publikacji treści? Dowiedz się więcej na ten temat z naszego artykułu!

Przeczytaj artykuł
Social media
14.07.2025

Firmowe social media – czy media społecznościowe są faktycznie potrzebne w prowadzeniu biznesu?

Większość z nas posiada profile na mediach społecznościowych - czy ta sama zasada powinna istnieć w biznesie? Czy firmowe social media są potrzebne? I jeśli tak, to na jakich portalach warto je założyć? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł
Email marketing
04.06.2025

Skuteczny mailing – co robić, żeby e-maile nie trafiały do spamu?

Skuteczny mailing potrafi nie tylko pomóc w pozyskiwaniu klientów, ale także zbudować długotrwałą relacje z potencjalnym klientami. Przeczytaj artykuł, poznaj przydatne narzędzia do mailingu i dowiedz się, jak nie trafić do SPAM-u!

Przeczytaj artykuł
Email marketing
08.06.2025

Pozyskiwanie leadów online

Najszerszym miejscem skupiającym potencjalnych klientów są media społecznościowe. Jakie działania można podjąć, aby pozyskać leady z social mediów i na czym tak naprawdę polega pozyskiwanie leadów online? Jak można wykorzystać zebrane dane? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Content marketing
25.09.2016

Strona internetowa - czy można zaistnieć dzięki niej w sieci?

Czy każdy potrzebuje własnego miejsca w sieci? Jaki wpływ na rozwój firmy ma dobrze prowadzona strona internetowa? Przeczytaj artykuł i sprawdź, czy można zaistnieć w sieci z własną witryną i jakie należy w tym celu poczynić kroki.

Przeczytaj artykuł
Content marketing
06.10.2017

Strona WWW wizytówką Twojego przedsiębiorstwa

Strona www dla przedsiębiorstwa jest dziś absolutnym obowiązkiem i zarazem wizytówką nowoczesnej firmy. Strona internetowa jest niezbędna, by zaistnieć w świadomości klientów. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!

Przeczytaj artykuł
Social media
25.09.2016

Speakbe - Facebook i Twitter mają rywala

Speakbe jest polską platformą social media. Potencjał projektu jest tak duży, że w przyszłości może okazać się dużym konkurentem dla portali takich jak Facebook czy Twitter. Sprawdź, co twórcy platformy Speakbe zaproponowali swoim użytkownikom!

Przeczytaj artykuł
Social media
27.12.2016

Twitter dla firm - o czym musisz wiedzieć?

W internecie istnieją różne portale social media, które możemy wykorzystać do promocji naszej firmy. Doskonale nadaje się do tego Facebook czy LinkedIn, jednak nie powinniśmy zapominać, że Twitter dla firm jest równie atrakcyjny i daje wiele możliwości.

Przeczytaj artykuł
Content marketing
27.01.2014

Jak zarabiać na YouTube?

Jak się okazuje, YouTube może pełnić nie tylko rozrywkową rolę. Polityka Google umożliwia zarabianie za pośrednictwem serwisu – warto dodać, że wcale niemałych sum. Nie jest to jednak proste zadanie. Jak zarabiać na YouTube? Przeczytaj i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
Social media
25.09.2016

YouTube wprowadza nowe rozdzielczości wyświetlania filmów

Na najpopularniejszym w Polsce i na świecie serwisie z filmami - YouTube - pojawiły się dwie nowe rozdzielczości 2K oraz 4K. Do tej pory najlepszym standardem był 1080p. Czym będą się różnić od tych, których używaliśmy dotychczas? Dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł
Social media
25.09.2016

Pozycjonowanie? Zacznij od profilu na LinkedIn!

LinkedIn już dawno podbił Amerykę i Europę Zachodnią, staje się także coraz bardziej popularny w Polsce. Dowiedz się, jak za pomocą kilku prostych kroków skutecznie wypozycjonować swój prywatny profil na LinkedIn i przeczytaj artykuł!

Przeczytaj artykuł
Social media
25.07.2013

Jak rozliczać koszty reklamy na Facebooku i Google AdWords?

Nie tylko PR-owcy czy marketingowcy zdają sobie sprawę z tego, jak ważna dla firmy jest promocja - również sami przedsiębiorcy dostrzegają i doceniają wartość dobrej reklamy. Jak zatem rozliczać koszty reklamy na Facebooku i Google AdWords? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Social media
14.08.2013

Google+, Facebook - serwisy społecznościowe warte uwagi

Coraz więcej przedsiębiorców wykorzystuje serwisy społecznościowe takie jak Facebook czy Google+ do promowania swojej firmy. Jest to nowoczesna forma pozyskiwania klientów, która posiada wiele zalet oraz nie wymaga nakładów pieniężnych.

Przeczytaj artykuł
Social media
05.09.2013

Facebook ułatwia organizowanie konkursów na osi czasu

Dla firm organizowanie konkursów na osi czasu profilu przedsiębiorstwa będzie łatwiejsze i zgodnie z regulaminem. Facebook ogłosił informację, że rezygnuje z szeregu obostrzeń i zezwala na prowadzenie konkursów przy wykorzystaniu „Lubię to!”.

Przeczytaj artykuł
Social media
13.12.2013

8 porad jak prowadzić social media firmy

Założenie firmowego fanpage’a w mediach społecznościowych jest całkowicie darmowe i nie pochłania wiele czasu. Schody zaczynają się w momencie, kiedy należy zacząć planować publikację treści. Jak sprawnie prowadzić social media firmy? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Social media
20.12.2013

Najbardziej znane marki na Facebooku - raport

Analitycy, badający brandy w sieci, skupili się przede wszystkim na badaniu liczby i stopnia zaangażowania fanów w pierwszym półroczu 2013 roku. Jakie marki na Facebooku są najpopularniejsze? Odpowiadamy w naszym artykule!

Przeczytaj artykuł
Social media
20.12.2013

Lajki i udostępnienia nie wpływają na pozycję w Google

Facebook to potężne narzędzie marketingowe, które dzięki możliwościom "Lubię to" oraz "Udostępnij" może skierować na wybraną stronę dużą liczbę użytkowników. Czy zastanawialiście się jaką rolę pełnią wspomniane funkcje w wyszukiwarce Google?

Przeczytaj artykuł