Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoŚwietnym sposobem na zbieranie danych kontaktowych od potencjalnych klientów są bez wątpienia ankiety lead generation. To nienachalne, proste w użyciu narzędzia, których wdrożenie nie wymaga skomplikowanych działań technicznych. Jak w pełni wykorzystać ich potencjał? O czym warto pamiętać, stosując ankiety do zbierania leadów? Odpowiedzi znajdziesz w naszym artykule!
Ankiety do zbierania leadów (inaczej ankieta lead generation) to nic innego jak interaktywny formularz, który ma na celu zbierać informacje od potencjalnych klientów. W odróżnieniu od standardowych formularzy kontaktowych ankieta jest bardziej angażująca. Umożliwia zadanie kilku prostych pytań, które pomagają zidentyfikować potrzeby odbiorcy, określić jego profil i chęć zakupu lub skorzystania z usług.
Tego rodzaju narzędzie działa jak pierwszy krok w budowaniu relacji. Użytkownik, zamiast tylko zostawiać adres e-mail, może w kilku kliknięciach przekazać informacje, które pomogą firmie lepiej dopasować ofertę. Dobrze zaprojektowana ankieta nie tylko zbiera dane od respondenta, ale przede wszystkim otwiera drzwi do dalszych interakcji i zwiększa szanse, że taka osoba zmieni się w lojalnego klienta.
Ankiety do generowania leadów to narzędzie z ogromnym potencjałem. Jeśli zależy Ci na tym, by spełniały swoją rolę, musisz dobrze przemyśleć ich konstrukcję oraz odbiorców. Kluczowe jest to, jak je formułujesz, w jakim momencie je pokazujesz i jakie informacje chcesz uzyskać.
Widget umożliwia zadanie kilku pytań w formie mikroankiety – na przykład: „Czego dziś szukasz?”, „Jaki jest Twój budżet?” lub „Chcesz, żebyśmy się z Tobą skontaktowali?”. Dzięki temu uzyskujesz nie tylko dane kontaktowe, ale również kontekst zakupowy. To wszystko pozwala generować lepsze leady i kierować je do odpowiedniego działu sprzedaży. A co najważniejsze – klient nie czuje, że musi wypełniać kolejny, zbędny formularz. Zamiast tego dostaje narzędzie, które mu pomaga.
Wykorzystując ankiety lead generation, jesteś w stanie znacząco zwiększyć efektywność marketingu i zmieniać osoby, które są potencjalnie zainteresowane ofertą w płacących klientów. Sprawdź największe korzyści, jakie zapewniają formularze zbierania leadów:
Formularze zbierania leadów w formie ankiet to jedno z najprostszych, a jednocześnie najskuteczniejszych narzędzi w marketingu internetowym. Umożliwiają nie tylko pozyskiwanie danych, ale także tworzenie wartościowej interakcji z użytkownikiem. Odpowiednio zaprojektowana ankieta pozwala zidentyfikować potrzeby konsumentów, dostosować ofertę i generować leady, które przełożą się na większą efektywność biznesową.
Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich działań, skrócić ścieżkę zakupową i lepiej poznać swoich klientów – zacznij od prostej ankiety do zbierania leadów. Dostosuj szablon do swojej branży, umieść go na stronie (np. w formie dyskretnego widgetu) i sprawdź, jak wiele wartościowych informacji możesz w ten sposób zyskać.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoJuż 7 lipca nastąpi kolejna aktualizacja systemu 5 ways..., a w niej kolejne usprawnienia. Można się spodziewać rozbudowy wizytówek ekspertów, jak również listy klientów. Jakie dokładnie funkcje zostaną wprowadzone? Przeczytaj!
Pragniemy poinformować, że 22 maja 2024 roku została przeprowadzona aktualizacja systemu 5 ways... w ramach której wdrożono m.in. katalog ekspertów, listę klientów i zoptymalizowano funkcje ankiet i obsługi spraw. Przeczytaj artykuł i poznaj szczegóły!