X

Sprzedaż Online

Ilość artykułów: 22
Narzędzia
13.06.2025

Badania ankietowe jako narzędzie do weryfikacji rynku - co warto wiedzieć?

Znajomość swojej grupy docelowej w biznesie oraz obecnych trendów na rynku to przepis na sukces. Badania ankietowe są jedną z metod, która pomaga poznać klienta i jego potrzeby. Co warto o nich wiedzieć? I jak przeprowadzić takie badanie? Sprawdź teraz!

Przeczytaj artykuł
Narzędzia
12.06.2025

Jak przeprowadzić badania ankietowe? Efektywne tworzenie i wykorzystywanie ankiet

W związku ze wzrostem popularności ankiet w obszarach takich jak marketing czy obsługa klienta pojawia się pytanie: jak przeprowadzić badania ankietowe? Co zrobić, aby były skuteczne? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj dobre praktyki!

Przeczytaj artykuł
Narzędzia
11.06.2025

Jak efektywnie wykorzystywać ankiety do zbierania leadów?

Skuteczną praktyką, która pomoże przy powiększeniu bazy klientów oraz zidentyfikowaniu grupy docelowej są ankiety do zbierania leadów. Przeczytaj artykuł, poznaj ich największe zalety i dowiedz się, dlaczego są efektywnym sposobem na pozyskiwanie danych!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
25.09.2016

Strona produktu w sklepie internetowym - co powinna zawierać?

Nie wiesz, czy strona produktu w Twoim sklepie internetowym jest dobrze przygotowana? Sprawdź, co powinna zawierać, żeby pozytywnie wpływać na generowane wyników sprzedaży. Ona także decyduje o sukcesie Twojego sklepu. Przeczytaj i dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
08.10.2016

Strona internetowa firmy jako koszt podatkowy

W dobie Internetu trudno wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie firmy bez własnej strony internetowej. Czy związane z założeniem strony internetowej wydatki, można zaliczyć do kosztów podatkowych? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
07.02.2017

Mobilna strona internetowa - jak ją stworzyć?

W czasach rozwoju coraz to nowych technologii klasyczne strony internetowe przestają wystarczać do odpowiedniego promowania marki. Co staje się niezbędne? Mobilna strona internetowa. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.

Przeczytaj artykuł
W praktyce
22.02.2017

Strona internetowa firmy - jak rozpoznać czy jest dobra?

Jaka strona internetowa firmy będzie najlepsza? Jak powinna wyglądać? Według jakich kryteriów ocenić, czy jest dobra? Jakie strony chętnie oglądają internauci a jakie mniej? Przeczytaj artykuł i poznaj 6 wskaźników idealnej strony internetowej.

Przeczytaj artykuł
W praktyce
06.03.2017

Strona responsywna czy mobilna – co jest lepszym rozwiązaniem?

Strona responsywna dostosowuje się do danego urządzenia i rozdzielczości, natomiast strona mobilna dedykowana jest wyłącznie urządzeniom mobilnym i zawiera najważniejsze informacje oraz mniejszą liczbę grafik. Co zatem wybrać? Przeczytaj nasz artykuł!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
18.07.2017

Sprzedaż w internecie - czy strona WWW jest konieczna?

Sprzedaż w internecie ma swoją specyfikę i charakteryzuje się nieco odmiennymi prawami niż sprzedaż offline. Czy do prowadzenia handlu w sieci potrzebna jest własna strona WWW? Czy pozwala ona zwiększyć sprzedaż? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

Przeczytaj artykuł
Narzędzia
25.09.2016

Social media w e-commerce - czy są niezbędne?

Wykorzystaj social media w e-commerce do promowania swojej firmy. Dowiedz się, jak odpowiednio korzystać z mediów społecznościowych, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy w sieci! Zobacz, co możesz dzięki temu zyskać.

Przeczytaj artykuł
Klient
28.02.2017

Wyróżnij się jakością obsługi klienta w e-commerce

Dobrze zarządzasz sklepem internetowym, ale mimo to Twoja sprzedaż wciąż maleje? Przyjrzyj się obsłudze klienta w swoim sklepie. Poznaj techniki, dzięki którym możesz wyróżnić się jakością obsługi klienta w e-commerce na tle konkurencji!

Przeczytaj artykuł
Narzędzia
10.03.2014

Rekrutacja na Facebooku - jak szukać pracowników?

W ostatnim czasie sporo słyszy się o procesach rekrutacyjnych prowadzonych za jego pośrednictwem. Jest to dość nowoczesny i oryginalny sposób poszukiwania personelu. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jak wygląda rekrutacja na Facebooku!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
23.07.2018

Inertia selling - niezamówione świadczenia wysłane konsumentowi

W obrocie konsumenckim na całej UE zabronione są praktyki, polegające na świadczeniu niezamówionych towarów lub usług z żądaniem zapłaty, zwrotu lub przechowania rzeczy. Sprawdź, czym jest inertia selling i jak w tym kontekście wyglądają prawa konsumenta.

Przeczytaj artykuł
Klient
09.04.2018

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu.

Przeczytaj artykuł
Klient
06.03.2020

Jak tracimy klientów w sklepie internetowym - najczęściej popełniane błędy

Na rynku e-commerce powstaje coraz więcej e-sklepów. Dlaczego niektóre z nich odnoszą sukces, a inne upadają w krótkim czasie? Co ma na to wpływ? Jak tracimy klientów w sklepie internetowym i jak możemy temu zapobiec? Poznaj najczęstsze błędy.

Przeczytaj artykuł
W praktyce
17.03.2020

Informacje prasowe w e-commerce, czyli sposób na zdobycie klientów

Sklepy online codziennie poświęcają mnóstwo czasu na zdobycie uwagi klientów. Zobacz, w jaki sposób to robią i jaką rolę ogrywają w e-commerce poradnikowe informacje prasowe dostarczane do różnych mediów. Sprawdź, jak i ty możesz to wykorzystać.

Przeczytaj artykuł
W praktyce
20.10.2021

Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta? Warto wiedzieć!

Niestety, tylko co trzeci koszyk w sklepie internetowym jest finalizowany i opłacany. Wynika to między innymi ze źle zaprojektowanej i często skomplikowanej ścieżki zakupowej. Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta, aby sprzedawać więcej? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
11.11.2021

Sztuczna inteligencja w obsłudze klientów w e-commerce

Sztuczna inteligencja daje możliwość szybkiej analizy każdego użytkownika. Chodzi zarówno o zachowania, jak i zainteresowania klientów sklepów internetowych. Czy przyszłością sklepów internetowych jest sztuczna inteligencja? Dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
23.08.2021

Musisz coś dać, żeby coś dostać - blog sklepu internetowego

Czy każdy może pisać i prowadzić bloga? Dowiedz się, jaką rolę odgrywa blog sklepu internetowego. Jeżeli jeszcze go nie prowadzisz, może czas się nad tym zastanowić? To nie takie trudne, a daje mnóstwo korzyści. Przekonaj się!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
19.04.2023

Blog firmowy - czy warto założyć go dla e-sklepu

Gdy uda się stworzyć dobrą, przyciągającą użytkowników stronę, można liczyć na bardzo wiele korzyści. Blog firmowy może być naprawdę dobrym pomysłem i narzędziem. Jak można go wykorzystać zarówno w kwestiach reklamy, jak i komunikacji? Przeczytaj!

Przeczytaj artykuł