X

E-commerce

Ilość artykułów: 19
W praktyce
25.09.2016

Strona produktu w sklepie internetowym - co powinna zawierać?

Nie wiesz, czy strona produktu w Twoim sklepie internetowym jest dobrze przygotowana? Sprawdź, co powinna zawierać, żeby pozytywnie wpływać na generowane wyników sprzedaży. Ona także decyduje o sukcesie Twojego sklepu. Przeczytaj i dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
08.10.2016

Strona internetowa firmy jako koszt podatkowy

W dobie Internetu trudno wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie firmy bez własnej strony internetowej. Czy związane z założeniem strony internetowej wydatki, można zaliczyć do kosztów podatkowych? Przeczytaj artykuł i dowiedz się!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
07.02.2017

Mobilna strona internetowa - jak ją stworzyć?

W czasach rozwoju coraz to nowych technologii klasyczne strony internetowe przestają wystarczać do odpowiedniego promowania marki. Co staje się niezbędne? Mobilna strona internetowa. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.

Przeczytaj artykuł
W praktyce
22.02.2017

Strona internetowa firmy - jak rozpoznać czy jest dobra?

Jaka strona internetowa firmy będzie najlepsza? Jak powinna wyglądać? Według jakich kryteriów ocenić, czy jest dobra? Jakie strony chętnie oglądają internauci a jakie mniej? Przeczytaj artykuł i poznaj 6 wskaźników idealnej strony internetowej.

Przeczytaj artykuł
W praktyce
06.03.2017

Strona responsywna czy mobilna – co jest lepszym rozwiązaniem?

Strona responsywna dostosowuje się do danego urządzenia i rozdzielczości, natomiast strona mobilna dedykowana jest wyłącznie urządzeniom mobilnym i zawiera najważniejsze informacje oraz mniejszą liczbę grafik. Co zatem wybrać? Przeczytaj nasz artykuł!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
18.07.2017

Sprzedaż w internecie - czy strona WWW jest konieczna?

Sprzedaż w internecie ma swoją specyfikę i charakteryzuje się nieco odmiennymi prawami niż sprzedaż offline. Czy do prowadzenia handlu w sieci potrzebna jest własna strona WWW? Czy pozwala ona zwiększyć sprzedaż? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.

Przeczytaj artykuł
Narzędzia
25.09.2016

Social media w e-commerce - czy są niezbędne?

Wykorzystaj social media w e-commerce do promowania swojej firmy. Dowiedz się, jak odpowiednio korzystać z mediów społecznościowych, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy w sieci! Zobacz, co możesz dzięki temu zyskać.

Przeczytaj artykuł
Klient
28.02.2017

Wyróżnij się jakością obsługi klienta w e-commerce

Dobrze zarządzasz sklepem internetowym, ale mimo to Twoja sprzedaż wciąż maleje? Przyjrzyj się obsłudze klienta w swoim sklepie. Poznaj techniki, dzięki którym możesz wyróżnić się jakością obsługi klienta w e-commerce na tle konkurencji!

Przeczytaj artykuł
Narzędzia
10.03.2014

Rekrutacja na Facebooku - jak szukać pracowników?

W ostatnim czasie sporo słyszy się o procesach rekrutacyjnych prowadzonych za jego pośrednictwem. Jest to dość nowoczesny i oryginalny sposób poszukiwania personelu. Przeczytaj artykuł i sprawdź, jak wygląda rekrutacja na Facebooku!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
23.07.2018

Inertia selling - niezamówione świadczenia wysłane konsumentowi

W obrocie konsumenckim na całej UE zabronione są praktyki, polegające na świadczeniu niezamówionych towarów lub usług z żądaniem zapłaty, zwrotu lub przechowania rzeczy. Sprawdź, czym jest inertia selling i jak w tym kontekście wyglądają prawa konsumenta.

Przeczytaj artykuł
Klient
09.04.2018

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu.

Przeczytaj artykuł
Klient
06.03.2020

Jak tracimy klientów w sklepie internetowym - najczęściej popełniane błędy

Na rynku e-commerce powstaje coraz więcej e-sklepów. Dlaczego niektóre z nich odnoszą sukces, a inne upadają w krótkim czasie? Co ma na to wpływ? Jak tracimy klientów w sklepie internetowym i jak możemy temu zapobiec? Poznaj najczęstsze błędy.

Przeczytaj artykuł
W praktyce
17.03.2020

Informacje prasowe w e-commerce, czyli sposób na zdobycie klientów

Sklepy online codziennie poświęcają mnóstwo czasu na zdobycie uwagi klientów. Zobacz, w jaki sposób to robią i jaką rolę ogrywają w e-commerce poradnikowe informacje prasowe dostarczane do różnych mediów. Sprawdź, jak i ty możesz to wykorzystać.

Przeczytaj artykuł
W praktyce
20.10.2021

Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta? Warto wiedzieć!

Niestety, tylko co trzeci koszyk w sklepie internetowym jest finalizowany i opłacany. Wynika to między innymi ze źle zaprojektowanej i często skomplikowanej ścieżki zakupowej. Jak zaprojektować ścieżkę zakupową klienta, aby sprzedawać więcej? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
11.11.2021

Sztuczna inteligencja w obsłudze klientów w e-commerce

Sztuczna inteligencja daje możliwość szybkiej analizy każdego użytkownika. Chodzi zarówno o zachowania, jak i zainteresowania klientów sklepów internetowych. Czy przyszłością sklepów internetowych jest sztuczna inteligencja? Dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
23.08.2021

Musisz coś dać, żeby coś dostać - blog sklepu internetowego

Czy każdy może pisać i prowadzić bloga? Dowiedz się, jaką rolę odgrywa blog sklepu internetowego. Jeżeli jeszcze go nie prowadzisz, może czas się nad tym zastanowić? To nie takie trudne, a daje mnóstwo korzyści. Przekonaj się!

Przeczytaj artykuł
W praktyce
19.04.2023

Blog firmowy - czy warto założyć go dla e-sklepu

Gdy uda się stworzyć dobrą, przyciągającą użytkowników stronę, można liczyć na bardzo wiele korzyści. Blog firmowy może być naprawdę dobrym pomysłem i narzędziem. Jak można go wykorzystać zarówno w kwestiach reklamy, jak i komunikacji? Przeczytaj!

Przeczytaj artykuł
Narzędzia
21.02.2018

SMS w e-commerce - komunikacja sklepu z klientem

Czy SMS w e-commerce wraca do łask i staje się na nowo skutecznym kanałem komunikacji z klientem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są możliwości wykorzystania wiadomości SMS w sprzedaży internetowej i jakich błędów należy się wystrzegać.

Przeczytaj artykuł
W praktyce
20.06.2018

Klientocentryzm - jak go stosować w świecie wirtualnym?

Nie jest najważniejsze to, co dana marka chciałaby, aby o niej myśleli konsumenci. Istotniejsze jest to, jak naprawdę klienci ją postrzegają. Dowiedz się, na czym polega klientocentryzm i dlaczego powinien być dzisiaj jedną z głównych strategii firm.

Przeczytaj artykuł