Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoZ marketingowego punktu widzenia newsletter jest dość istotnym narzędziem – jeżeli wiemy, w jaki sposób z niego korzystać, ponieważ w innym przypadku bardzo szybko trafi on do folderu „Spam”. Jak tego uniknąć? O czym należy pamiętać, tworząc newsletter? Odpowiadamy w artykule!
Zanim nawet zaczniemy tworzyć treści do newslettera, powinniśmy ustalić jego cel (zachęta do odwiedzenia strony internetowej? do kupna określonego produktu?) i grupę docelową (target). Jeżeli działalność ma szeroki zakres, pomocne będzie stworzenie – krótkiej! – ankiety osobowej, którą potencjalni klienci będą wypełniać przed zapisem do newslettera. W ten sposób będzie możliwe określenie profilu jego odbiorców i na przykład stworzenie kilku rodzajów treści odpowiadających poszczególnym grupom.
Po wykonaniu tych kroków i zdobyciu czytelników trzeba zadbać o utrzymanie ich uwagi – wiadomości powinny być zatem intrygujące, ale też zwięzłe – warto szanować czas klientów, zwłaszcza w dobie szumu informacyjnego. Z tego też powodu należy dobrać odpowiednią częstotliwość wysyłania newslettera i trzymać się jej – na przykład raz na tydzień.
Konstruowanie newslettera to jednak nie tylko kwestie marketingowe – to także kwestie prawne. Polskie przepisy nakazują uzyskać od odbiorców zgodę na przesyłanie newslettera, w tym na przetwarzanie danych osobowych – w przeciwnym razie nadawca może zostać obciążony karą. Dowiedz się, jak stworzyć newsletter zgodny z prawem.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoJuż 7 lipca nastąpi kolejna aktualizacja systemu 5 ways..., a w niej kolejne usprawnienia. Można się spodziewać rozbudowy wizytówek ekspertów, jak również listy klientów. Jakie dokładnie funkcje zostaną wprowadzone? Przeczytaj!
Pragniemy poinformować, że 22 maja 2024 roku została przeprowadzona aktualizacja systemu 5 ways... w ramach której wdrożono m.in. katalog ekspertów, listę klientów i zoptymalizowano funkcje ankiet i obsługi spraw. Przeczytaj artykuł i poznaj szczegóły!