Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoJeśli zakładasz własną firmę, musisz liczyć się ze znacznym wzrostem kontaktów biznesowych. Im dalej w las, tym więcej osób będzie zainteresowanych współpracą, tym więcej będziesz miał klientów, kontrahentów i pracowników. Jak poradzić sobie z natłokiem informacji? Skorzystaj z systemu CRM - mądrze zarządzaj relacjami z klientem!
Rozwój technologii przekłada się także na ułatwienie pracy i funkcjonowania w innych dziedzinach życia. Nie inaczej jest w zakresie zarządzania relacjami z klientem - do tego celu stworzone zostały systemy CRM, czyli Customer Relationship Management. System opierający się na technologii internetowej pozwala na korzystanie z niego w każdym miejscu, w którym możemy połączyć się z siecią.
Aby móc efektywnie i sprawnie funkcjonować na CRM, trzeba przede wszystkim pamiętać, aby odpowiednio wyszkolić i wyposażyć pracowników firmy.
Choć może się wydawać, że CRM, szczególnie na początku funkcjonowania firmy może okazać się zbędny, w praktyce korzystanie z niego może znacząco uefektywnić działanie firmy. Dzięki wykorzystaniu systemu CRM możliwe jest zwiększenie zadowolenia klienta z relacji z przedsiębiorstwem, wygoda i stabilność kontaktu.
Niektóre branże mogą skorzystać z systemu zarządzania stworzonego specjalnie dla nich - z takim działaniem często mamy do czynienia w przypadku branży samochodowej.
Warto także pamiętać, że im dłużej pracuje się z CRM, tym lepszy i bardziej efektywny się on staje. Rozbudowana i zaktualizowana baza to doskonałe źródło do czerpania informacji o kliencie i prowadzeniu efektywnej współpracy.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoW nocy z 27 na 28 listopada nastąpi aktualizacja 5 ways…, która wprowadzi spójne tabele w CRM, Użytkownikach oraz Raportach, wygodniejsze widoki, prostszą integrację z wFirma oraz dokładniejsze logi działań. Sprawdź szczegóły!
Już 7 lipca nastąpi kolejna aktualizacja systemu 5 ways..., a w niej kolejne usprawnienia. Można się spodziewać rozbudowy wizytówek ekspertów, jak również listy klientów. Jakie dokładnie funkcje zostaną wprowadzone? Przeczytaj!