X

Obsługa klientów

Ilość artykułów: 26
Prawo
09.06.2025

Czy pracodawca może czytać e-maile pracowników? I jeśli tak to w jakiej sytuacji?

Szef zarządzający swoją firmą ma wiele praw. Kwestią wywołującą wiele emocji jest jednak pytanie czy pracodawca może czytać e-maile pracowników? Przeczytaj artykuł i dowiedz się co na ten temat mówi Kodeks pracy oraz RODO!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
06.06.2025

Dlaczego DW i UDW w wiadomościach e-mailach usprawniają komunikację?

DW i UDW w komunikacji mailowej to funkcje ułatwiające przepływ informacji. Znakomicie sprawdzają się zarówno w komunikacji biznesowej jak i prywatnej. Jak efektywnie z nich korzystać? I czym dokładnie jest DW i UDW? Sprawdź teraz!

Przeczytaj artykuł
Prawo
02.06.2025

Usuwanie służbowego adresu e-mail byłego pracownika – czy trzeba to robić?

Kiedy w firmie następuje zakończenie współpracy pojawia się pytanie, czy skrzynka e-mail byłego pracownika powinna zostać usunięta. Czy pracodawca nadal ma prawo jej używać? I co na temat adresu e-mail byłego pracownika mówi RODO? Sprawdź teraz!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
29.05.2017

Mobilna strona internetowa czy aplikacja na telefon?

Zastanawiasz się na odświeżeniem wizerunku firmy? Dobrym posunięciem może być inwestycja w marketing mobilny. Co będzie lepsze dla Twojej firmy - aplikacja na telefon czy mobilna strona internetowa? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
08.09.2017

Strona internetowa firmy - zadbaj o wirtualną wizytówkę przedsiębiorstwa

Posiadanie wirtualnej wizytówki przedsiębiorstwa pozwoli na zbudowanie jego marki oraz na stały kontakt z klientami. Strona internetowa firmy jest niezbędna, dlatego warto wiedzieć, jakie elementy powinna zawierać. Podpowiadamy w artykule.

Przeczytaj artykuł
Prawo
13.10.2014

Obsługa prawna małych firm

Duża firma dysponuje przeważnie oddzielnym działem prawnym, a średnia zatrudnia przynajmniej jednego prawnika. Niektóre przedsiębiorstwa współpracują też z kancelariami prawnymi. A co z najmniejszymi podmiotami? Jak wygląda obsługa prawna małych firm?

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
25.08.2017

Obsługa i współpraca z klientami - błędy, których należy unikać!

Klienci są wymagający, niezależnie od tego, w jaki sposób dokonują zakupu. Jednak bez nich trudno wyobrazić sobie istnienie firmy i osiągnięcie sukcesu na rynku. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać współpraca z klientami!

Przeczytaj artykuł
Prawo
09.03.2020

Informacje handlowe podane w e-sklepie

O czym musi poinformować sprzedawca kupującego w przypadku sprzedaży internetowej? Przeczytaj, gdzie szukać wszystkich informacji na temat regulaminu transakcji. Poznaj swoje prawa, by uniknąć nieporozumień. Sprawdź, informacje handlowe podane w e-sklepie

Przeczytaj artykuł
Prawo
14.02.2018

Pisemne potwierdzenie udzielenia informacji w sklepie internetowym

Pisemne potwierdzenie udzielenia informacji jest jednym z przewidzianych prawem obowiązków przedsiębiorcy, zwłaszcza w przypadku sprzedaży przez Internet. Co musi wiedzieć konsument i jakie są skutki niepoinformowania go? Odpowiadamy w naszym artykule.

Przeczytaj artykuł
Prawo
06.03.2020

Obowiązek informacyjny w e-sklepie – co musisz wiedzieć, zanim kupisz?

Zanim zrobisz zakupy w sklepie internetowym, poznaj zasady takiego zakupu, Przeczytaj dokładnie regulamin i co dzieje się z Twoimi danymi, które pozostawiasz na stronie! Przeczytaj artykuł i sprawdź, obowiązek informacyjny w e-sklepie!

Przeczytaj artykuł
Prawo
14.12.2022

Informacja handlowa udzielana klientom sklepu internetowego

Przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący sprzedaż przez internet, zobowiązany jest do starannego udzielania konsumentowi informacji handlowej. Pozwala to klientowi lepiej zapoznać się z ofertą sprzedawcy, a temu ostatniemu uniknąć kar.

Przeczytaj artykuł
Prawo
15.12.2017

Czym są klauzule niedozwolone i jak się przed nimi chronić?

Nie daj się oszukać - reaguj, gdy w umowie są klauzule niedozwolone! Taki zapis jest niekorzystny i narusza prawa konsumentów, dlatego jest nieważny z mocy prawa, czego niestety nie wszyscy są świadomi. Dowiedz się więcej i chroń swoje prawa!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
08.10.2021

Jak pozyskać opinie online od klientów?

Z każdym rokiem wzrasta znaczenie opinii publikowanych w Internecie na temat produktów oraz usług. Większość konsumentów szuka ich przed podjęciem decyzji zakupowej. Jak pozyskać opinie online oraz gdzie mogą być one zamieszczane? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
08.04.2016

Newsletter- obowiązkowy e-mail czy sposób na komunikację z klientem?

Newsletter można określić jako “informator o nowościach” w naszej firmie, który regularnie wysyłamy drogą mailową do aktualnych oraz potencjalnych klientów. Dowiedz się więcej na temat wysyłania Newslettera.

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
01.10.2014

CRM - zarządzanie relacjami z klientem kluczem do sukcesu firmy!

Jeśli zakładasz własną firmę, musisz liczyć się ze znacznym wzrostem kontaktów biznesowych. Jak poradzić sobie z natłokiem informacji? Skorzystaj z systemu CRM - mądrze zarządzaj relacjami z klientem!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
25.09.2016

CRM - nowoczesny sposób zarządzania firmą

CRM to strategia, która odpowiada za prawidłowe codzienne kontakty przedsiębiorstwa z klientami. Na czym dokładnie polega, czym jest i jak wdrożyć CRM do firmy, by skutecznie nią zarządzać? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
22.09.2014

Nowe spojrzenie na kontrahentów - system CRM

CRM (po polsku - Zarządzanie Relacjami z Klientem) to oprogramowanie, dzięki któremu codzienna praca przedsiębiorstwa staje się łatwiejsza. Poznaj wady i zalety systemu Customer Relations Management - CRM.

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
05.10.2016

CRM online - system wspomagający obsługę klientów

CRM jest systemem wspomagającym zarządzanie relacjami z klientami w obszarze operacyjnym oraz analitycznym. Jego celem jest wzrost satysfakcji naszych kontrahentów, a tym samym zwiększenie przychodów firmy. Sprawdź, jak wykorzystać CRM w działalności!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
01.09.2017

System CRM dla firmy - jak wybrać odpowiedni?

Wybór najlepszego systemu CRM dla firmy nie jest prosty - żeby wybrać dobrze, należy przeanalizować wiele czynników. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj 5 systemów i zdecyduj, który sprawdzi się najlepiej przy potrzebach Twojej działalności.

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
26.11.2018

CRM, czyli niezbędne narzędzie dla każdego biznesu!

W biznesie ważna jest umiejętność nawiązywania kontaktów i właściwa organizacja czasu. Aby usprawnić współpracę z klientami oraz skutecznie zarządzać firmą, warto skorzystać z programów CRM. Zobacz, jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie!

Przeczytaj artykuł