Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoSzef zarządzający swoją firmą ma wiele praw. Kwestią wywołującą wiele emocji jest jednak pytanie czy pracodawca może czytać e-maile pracowników? Przeczytaj artykuł i dowiedz się co na ten temat mówi Kodeks pracy oraz RODO!
DW i UDW w komunikacji mailowej to funkcje ułatwiające przepływ informacji. Znakomicie sprawdzają się zarówno w komunikacji biznesowej jak i prywatnej. Jak efektywnie z nich korzystać? I czym dokładnie jest DW i UDW? Sprawdź teraz!
Kiedy w firmie następuje zakończenie współpracy pojawia się pytanie, czy skrzynka e-mail byłego pracownika powinna zostać usunięta. Czy pracodawca nadal ma prawo jej używać? I co na temat adresu e-mail byłego pracownika mówi RODO? Sprawdź teraz!
Zastanawiasz się na odświeżeniem wizerunku firmy? Dobrym posunięciem może być inwestycja w marketing mobilny. Co będzie lepsze dla Twojej firmy - aplikacja na telefon czy mobilna strona internetowa? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!
Posiadanie wirtualnej wizytówki przedsiębiorstwa pozwoli na zbudowanie jego marki oraz na stały kontakt z klientami. Strona internetowa firmy jest niezbędna, dlatego warto wiedzieć, jakie elementy powinna zawierać. Podpowiadamy w artykule.
Duża firma dysponuje przeważnie oddzielnym działem prawnym, a średnia zatrudnia przynajmniej jednego prawnika. Niektóre przedsiębiorstwa współpracują też z kancelariami prawnymi. A co z najmniejszymi podmiotami? Jak wygląda obsługa prawna małych firm?
Klienci są wymagający, niezależnie od tego, w jaki sposób dokonują zakupu. Jednak bez nich trudno wyobrazić sobie istnienie firmy i osiągnięcie sukcesu na rynku. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać współpraca z klientami!
O czym musi poinformować sprzedawca kupującego w przypadku sprzedaży internetowej? Przeczytaj, gdzie szukać wszystkich informacji na temat regulaminu transakcji. Poznaj swoje prawa, by uniknąć nieporozumień. Sprawdź, informacje handlowe podane w e-sklepie
Pisemne potwierdzenie udzielenia informacji jest jednym z przewidzianych prawem obowiązków przedsiębiorcy, zwłaszcza w przypadku sprzedaży przez Internet. Co musi wiedzieć konsument i jakie są skutki niepoinformowania go? Odpowiadamy w naszym artykule.
Zanim zrobisz zakupy w sklepie internetowym, poznaj zasady takiego zakupu, Przeczytaj dokładnie regulamin i co dzieje się z Twoimi danymi, które pozostawiasz na stronie! Przeczytaj artykuł i sprawdź, obowiązek informacyjny w e-sklepie!
Przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący sprzedaż przez internet, zobowiązany jest do starannego udzielania konsumentowi informacji handlowej. Pozwala to klientowi lepiej zapoznać się z ofertą sprzedawcy, a temu ostatniemu uniknąć kar.
Nie daj się oszukać - reaguj, gdy w umowie są klauzule niedozwolone! Taki zapis jest niekorzystny i narusza prawa konsumentów, dlatego jest nieważny z mocy prawa, czego niestety nie wszyscy są świadomi. Dowiedz się więcej i chroń swoje prawa!
Z każdym rokiem wzrasta znaczenie opinii publikowanych w Internecie na temat produktów oraz usług. Większość konsumentów szuka ich przed podjęciem decyzji zakupowej. Jak pozyskać opinie online oraz gdzie mogą być one zamieszczane? Sprawdź!
Newsletter można określić jako “informator o nowościach” w naszej firmie, który regularnie wysyłamy drogą mailową do aktualnych oraz potencjalnych klientów. Dowiedz się więcej na temat wysyłania Newslettera.
Jeśli zakładasz własną firmę, musisz liczyć się ze znacznym wzrostem kontaktów biznesowych. Jak poradzić sobie z natłokiem informacji? Skorzystaj z systemu CRM - mądrze zarządzaj relacjami z klientem!
CRM to strategia, która odpowiada za prawidłowe codzienne kontakty przedsiębiorstwa z klientami. Na czym dokładnie polega, czym jest i jak wdrożyć CRM do firmy, by skutecznie nią zarządzać? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!
CRM (po polsku - Zarządzanie Relacjami z Klientem) to oprogramowanie, dzięki któremu codzienna praca przedsiębiorstwa staje się łatwiejsza. Poznaj wady i zalety systemu Customer Relations Management - CRM.
CRM jest systemem wspomagającym zarządzanie relacjami z klientami w obszarze operacyjnym oraz analitycznym. Jego celem jest wzrost satysfakcji naszych kontrahentów, a tym samym zwiększenie przychodów firmy. Sprawdź, jak wykorzystać CRM w działalności!
Wybór najlepszego systemu CRM dla firmy nie jest prosty - żeby wybrać dobrze, należy przeanalizować wiele czynników. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj 5 systemów i zdecyduj, który sprawdzi się najlepiej przy potrzebach Twojej działalności.
W biznesie ważna jest umiejętność nawiązywania kontaktów i właściwa organizacja czasu. Aby usprawnić współpracę z klientami oraz skutecznie zarządzać firmą, warto skorzystać z programów CRM. Zobacz, jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie!
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmo