Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoAutomatyzacja obsługi klienta usprawnia komunikację, skraca czas reakcji i odciąża pracę zespołu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, w jaki sposób chatboty, CRM i AI mogą skutecznie wspierać ludzi, a nie ich zastępować.
Nadgodziny w biurze rachunkowym wydają się być codziennością księgowych - nie musi tak być! Sprawdź, jak uporządkować procesy, delegować zadania i wykorzystać nowoczesne narzędzia, by zwiększyć efektywność i odzyskać czas dla zespołu.
Dobry księgowy to nie tylko ekspert od liczb, ale też świetny komunikator i doradca. Sprawdź, jakie kompetencje księgowych - zarówno miękkie jak i twarde - są dziś kluczowe w pracy księgowego i jak wpływają na jakość obsługi klientów!
Efektywne zarządzanie zespołem to klucz do sukcesu firmy. Poznaj sprawdzone techniki, na czym polega rola dobrego lidera, znaczenie konstruktywnego feedbacku, delegowania i narzędzi wspierających komunikację w Twoim zespole!.
Ankiety w biurze rachunkowym służą nie tylko do badania satysfakcji - sprawdź, nasze sposoby wykorzystania ankiet w biurze rachunkowym do badania potrzeb klientów, testowania usług i rozwoju Twojej oferty. Dowiedz się na ten temat więcej z artykułu!
Ankieta satysfakcji klienta w biurze rachunkowym to kluczowe narzędzie w poznawaniu opinii. Sprawdź, jak ją zaplanować, jakie pytania zadać i jak analizować odpowiedzi, aby poprawić obsługę, zwiększyć lojalność klientów i budować przewagę konkurencyjną.
Obsługa klienta 24/7 staje się standardem również w księgowości. Sprawdź, jak nowe technologie – chatboty, wideokonsultacje i automatyzacja – zmieniają oczekiwania przedsiębiorców i jak Twoje biuro rachunkowe może się do nich dopasować.
Skuteczna komunikacja z klientem w biurze rachunkowym to podstawa. Sprawdź 7 zasad, które usprawnią kontakt, zbudują zaufanie i pozwolą uniknąć nieporozumień, a także dowiedz się, jak nowoczesne narzędzia wspierają księgowych w codziennej pracy.
Budowanie relacji z klientami biura rachunkowego to klucz do sukcesu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak dzięki komunikacji, zaufaniu, asertywności i nowoczesnym narzędziom wzmocnić współpracę i lojalność klientów.
Onboarding klienta w biurze rachunkowym to kluczowy etap współpracy – od zebrania dokumentów po ustalenie zasad komunikacji. Sprawdź o czym warto pamiętać, jak przygotować się na pierwsze spotkanie i jakie elementy są niezbędne dla udanego wdrożenia!
Program pilotażowy, który przewiduje czterodniowy tydzień pracy w Polsce coraz bliżej! Jakie są jego zalety, wady i czy realnie sprawdzi się na naszym rynku? Dowiedz się o etapach jego wprowadzania i wnioskach z badań naszego artykułu!
Kontakt z klientem w biurze rachunkowym potrafi być niemałym wyzwaniem. Jak zachować profesjonalizm, budować trwałe relacje biznesowe, a jednocześnie ustalić jasne zasady komunikacji? Dowiedz się z naszego artykułu!
Księgowi, którzy korzystają już z nowoczesnych rozwiązań stają przed kolejnym wyzwaniem: jak zadbać o cyberbezpieczeństwo w biurze rachunkowym? Sprawdź nasz artykuł i poznaj praktyczne zasady ochrony danych klientów i najczęstsze błędy księgowych!
Kiedy współpraca w biznesie przestaje się układać często nasuwa się pytanie - czy istnieje dobry moment na zakończenie współpracy z klientem? Czy w ogóle powinno się to kiedykolwiek robić? I jeśli tak to kiedy? Dowiedz się z naszego artykułu!
Dlaczego ochrona danych osobowych w biurze rachunkowym jest tak istotna? Jakie są najczęstsze błędy z tym związane i jak ich unikać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak bezpiecznie przetwarzać dane klientów zgodnie z RODO!
Bezpieczeństwo danych w chmurze w programie księgowym to niewątpliwie ogromna zaleta. Coraz więcej przedsiębiorców korzysta z oprogramowania dla księgowych, a dzięki rozwiązaniom chmurowym chronią informacje związane z klientam. Sprawdź dlaczego!
Jak rozwiązanie, jakim jest usługa e-doręczenia dla przedsiębiorców pomoże w uproszczeniu obiegu dokumentów? Na czym dokładnie polega i jak będzie wyglądać w przypadku firm i biur rachunkowych obsługujących klientów w zakresie księgowości? Sprawdź teraz!
Biura rachunkowe często mają wątpliwości przy ustaleniu cennika dla klientów. Wycena usług księgowych wiąże się z wieloma czynnikami - czasem poświęconym na danego klienta, ofertą konkurencji czy kosztami operacyjnymi. Jak sobie z tym poradzić? Sprawdź!
W świecie biznesu, który wymaga od przedsiębiorców stałego dostosowywania się do rynku, warto wdrożyć proces jakim jest integracja rozwiązań komunikacyjnych w firmie. Na czym właściwie polega ten mechanizm i jak go wprowadzić? Dowiedz się z artykułu!
Czy szef może czytać Twoje e-maile? To pytanie otwiera temat pełen niuansów prawnych i etycznych. Dowiedz się, co mówi Kodeks pracy oraz przepisy RODO. Kiedy monitoring poczty jest legalny i co grozi pracodawcy za naruszenie prywatności pracownika.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmo