X

Obsługa klientów

Ilość artykułów: 33
Zarządzanie relacjami
21.07.2025

Zakończenie współpracy z klientem - kiedy warto zrezygnować?

Kiedy współpraca w biznesie przestaje się układać często nasuwa się pytanie - czy istnieje dobry moment na zakończenie współpracy z klientem? Czy w ogóle powinno się to kiedykolwiek robić? I jeśli tak to kiedy? Dowiedz się z naszego artykułu!

Przeczytaj artykuł
Prawo
02.07.2025

Ochrona danych osobowych w biurze rachunkowym – jak uniknąć najczęstszych błędów?

Dlaczego ochrona danych osobowych w biurze rachunkowym jest tak istotna? Jakie są najczęstsze błędy z tym związane i jak ich unikać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się jak bezpiecznie przetwarzać dane klientów zgodnie z RODO!

Przeczytaj artykuł
Prawo
22.06.2025

Bezpieczeństwo danych w chmurze w programie księgowym - ochrona danych w biurach rachunkowych

Bezpieczeństwo danych w chmurze w programie księgowym to niewątpliwie ogromna zaleta. Coraz więcej przedsiębiorców korzysta z oprogramowania dla księgowych, a dzięki rozwiązaniom chmurowym chronią informacje związane z klientam. Sprawdź dlaczego!

Przeczytaj artykuł
Prawo
21.06.2025

E-doręczenia dla przedsiębiorców – jak to wygląda w praktyce?

Jak rozwiązanie, jakim jest usługa e-doręczenia dla przedsiębiorców pomoże w uproszczeniu obiegu dokumentów? Na czym dokładnie polega i jak będzie wyglądać w przypadku firm i biur rachunkowych obsługujących klientów w zakresie księgowości? Sprawdź teraz!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
20.06.2025

Wycena usług księgowych – od czego zależy i na co warto zwrócić uwagę?

Biura rachunkowe często mają wątpliwości przy ustaleniu cennika dla klientów. Wycena usług księgowych wiąże się z wieloma czynnikami - czasem poświęconym na danego klienta, ofertą konkurencji czy kosztami operacyjnymi. Jak sobie z tym poradzić? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Prawo
09.06.2025

Czy pracodawca może czytać e-maile pracowników? I jeśli tak to w jakiej sytuacji?

Czy szef może czytać Twoje e-maile? To pytanie otwiera temat pełen niuansów prawnych i etycznych. Dowiedz się, co mówi Kodeks pracy oraz przepisy RODO. Kiedy monitoring poczty jest legalny i co grozi pracodawcy za naruszenie prywatności pracownika.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
06.06.2025

Dlaczego DW i UDW w wiadomościach e-mailach usprawniają komunikację?

DW i UDW w komunikacji mailowej to funkcje ułatwiające przepływ informacji. Znakomicie sprawdzają się zarówno w komunikacji biznesowej jak i prywatnej. Jak efektywnie z nich korzystać? I czym dokładnie jest DW i UDW? Sprawdź teraz!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
05.06.2025

Profesjonalna stopka mailowa – jak ją zrobić i dlaczego jest ważna?

Stopka mailowa to ważny element wiadomości e-mail – buduje profesjonalny wizerunek i ułatwia kontakt. Sprawdź, co powinna zawierać, jak ją stworzyć oraz jakie błędy warto wyeliminować, by wyróżnić się i działać zgodnie z przepisami.

Przeczytaj artykuł
Prawo
02.06.2025

Usuwanie służbowego adresu e-mail byłego pracownika – czy trzeba to robić?

Kiedy w firmie następuje zakończenie współpracy pojawia się pytanie, czy skrzynka e-mail byłego pracownika powinna zostać usunięta. Czy pracodawca nadal ma prawo jej używać? I co na temat adresu e-mail byłego pracownika mówi RODO? Sprawdź teraz!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
21.05.2025

Usuwanie skrzynki mailowej odchodzącego pracownika — jak nie stracić historii komunikacji z klientami?

Usuwanie skrzynki mailowej odchodzącego pracownika to obowiązek każdego pracodawcy. Co wówczas ze wszystkimi ustaleniami, które przeprowadza dany pracownik? Jak nie stracić historii korespondencji? Omawiamy w artykule, przeczytaj!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
29.05.2017

Mobilna strona internetowa czy aplikacja na telefon?

Zastanawiasz się na odświeżeniem wizerunku firmy? Dobrym posunięciem może być inwestycja w marketing mobilny. Co będzie lepsze dla Twojej firmy - aplikacja na telefon czy mobilna strona internetowa? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
08.09.2017

Strona internetowa firmy - zadbaj o wirtualną wizytówkę przedsiębiorstwa

Posiadanie wirtualnej wizytówki przedsiębiorstwa pozwoli na zbudowanie jego marki oraz na stały kontakt z klientami. Strona internetowa firmy jest niezbędna, dlatego warto wiedzieć, jakie elementy powinna zawierać. Podpowiadamy w artykule.

Przeczytaj artykuł
Prawo
13.10.2014

Obsługa prawna małych firm

Duża firma dysponuje przeważnie oddzielnym działem prawnym, a średnia zatrudnia przynajmniej jednego prawnika. Niektóre przedsiębiorstwa współpracują też z kancelariami prawnymi. A co z najmniejszymi podmiotami? Jak wygląda obsługa prawna małych firm?

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
25.08.2017

Obsługa i współpraca z klientami - błędy, których należy unikać!

Klienci są wymagający, niezależnie od tego, w jaki sposób dokonują zakupu. Jednak bez nich trudno wyobrazić sobie istnienie firmy i osiągnięcie sukcesu na rynku. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać współpraca z klientami!

Przeczytaj artykuł
Prawo
09.03.2020

Informacje handlowe podane w e-sklepie

O czym musi poinformować sprzedawca kupującego w przypadku sprzedaży internetowej? Przeczytaj, gdzie szukać wszystkich informacji na temat regulaminu transakcji. Poznaj swoje prawa, by uniknąć nieporozumień. Sprawdź, informacje handlowe podane w e-sklepie

Przeczytaj artykuł
Prawo
14.02.2018

Pisemne potwierdzenie udzielenia informacji w sklepie internetowym

Pisemne potwierdzenie udzielenia informacji jest jednym z przewidzianych prawem obowiązków przedsiębiorcy, zwłaszcza w przypadku sprzedaży przez Internet. Co musi wiedzieć konsument i jakie są skutki niepoinformowania go? Odpowiadamy w naszym artykule.

Przeczytaj artykuł
Prawo
06.03.2020

Obowiązek informacyjny w e-sklepie – co musisz wiedzieć, zanim kupisz?

Zanim zrobisz zakupy w sklepie internetowym, poznaj zasady takiego zakupu, Przeczytaj dokładnie regulamin i co dzieje się z Twoimi danymi, które pozostawiasz na stronie! Przeczytaj artykuł i sprawdź, obowiązek informacyjny w e-sklepie!

Przeczytaj artykuł
Prawo
14.12.2022

Informacja handlowa udzielana klientom sklepu internetowego

Przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący sprzedaż przez internet, zobowiązany jest do starannego udzielania konsumentowi informacji handlowej. Pozwala to klientowi lepiej zapoznać się z ofertą sprzedawcy, a temu ostatniemu uniknąć kar.

Przeczytaj artykuł
Prawo
15.12.2017

Czym są klauzule niedozwolone i jak się przed nimi chronić?

Nie daj się oszukać - reaguj, gdy w umowie są klauzule niedozwolone! Taki zapis jest niekorzystny i narusza prawa konsumentów, dlatego jest nieważny z mocy prawa, czego niestety nie wszyscy są świadomi. Dowiedz się więcej i chroń swoje prawa!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
08.10.2021

Jak pozyskać opinie online od klientów?

Z każdym rokiem wzrasta znaczenie opinii publikowanych w Internecie na temat produktów oraz usług. Większość konsumentów szuka ich przed podjęciem decyzji zakupowej. Jak pozyskać opinie online oraz gdzie mogą być one zamieszczane? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł