X

Obsługa klientów

Ilość artykułów: 24
Zarządzanie relacjami
15.04.2024

Pozyskiwanie leadów online

Najszerszym miejscem skupiającym potencjalnych klientów są media społecznościowe. Jakie działania można podjąć, aby pozyskać leady z social mediów i na czym tak naprawdę polega pozyskiwanie leadów online? Jak można wykorzystać zebrane dane? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
29.05.2017

Mobilna strona internetowa czy aplikacja na telefon?

Zastanawiasz się na odświeżeniem wizerunku firmy? Dobrym posunięciem może być inwestycja w marketing mobilny. Co będzie lepsze dla Twojej firmy - aplikacja na telefon czy mobilna strona internetowa? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
08.09.2017

Strona internetowa firmy - zadbaj o wirtualną wizytówkę przedsiębiorstwa

Posiadanie wirtualnej wizytówki przedsiębiorstwa pozwoli na zbudowanie jego marki oraz na stały kontakt z klientami. Strona internetowa firmy jest niezbędna, dlatego warto wiedzieć, jakie elementy powinna zawierać. Podpowiadamy w artykule.

Przeczytaj artykuł
Prawo
13.10.2014

Obsługa prawna małych firm

Duża firma dysponuje przeważnie oddzielnym działem prawnym, a średnia zatrudnia przynajmniej jednego prawnika. Niektóre przedsiębiorstwa współpracują też z kancelariami prawnymi. A co z najmniejszymi podmiotami? Jak wygląda obsługa prawna małych firm?

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
25.08.2017

Obsługa i współpraca z klientami - błędy, których należy unikać!

Klienci są wymagający, niezależnie od tego, w jaki sposób dokonują zakupu. Jednak bez nich trudno wyobrazić sobie istnienie firmy i osiągnięcie sukcesu na rynku. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać współpraca z klientami!

Przeczytaj artykuł
Prawo
09.03.2020

Informacje handlowe podane w e-sklepie

O czym musi poinformować sprzedawca kupującego w przypadku sprzedaży internetowej? Przeczytaj, gdzie szukać wszystkich informacji na temat regulaminu transakcji. Poznaj swoje prawa, by uniknąć nieporozumień. Sprawdź, informacje handlowe podane w e-sklepie

Przeczytaj artykuł
Prawo
14.02.2018

Pisemne potwierdzenie udzielenia informacji w sklepie internetowym

Pisemne potwierdzenie udzielenia informacji jest jednym z przewidzianych prawem obowiązków przedsiębiorcy, zwłaszcza w przypadku sprzedaży przez Internet. Co musi wiedzieć konsument i jakie są skutki niepoinformowania go? Odpowiadamy w naszym artykule.

Przeczytaj artykuł
Prawo
06.03.2020

Obowiązek informacyjny w e-sklepie – co musisz wiedzieć, zanim kupisz?

Zanim zrobisz zakupy w sklepie internetowym, poznaj zasady takiego zakupu, Przeczytaj dokładnie regulamin i co dzieje się z Twoimi danymi, które pozostawiasz na stronie! Przeczytaj artykuł i sprawdź, obowiązek informacyjny w e-sklepie!

Przeczytaj artykuł
Prawo
14.12.2022

Informacja handlowa udzielana klientom sklepu internetowego

Przedsiębiorca, zwłaszcza prowadzący sprzedaż przez internet, zobowiązany jest do starannego udzielania konsumentowi informacji handlowej. Pozwala to klientowi lepiej zapoznać się z ofertą sprzedawcy, a temu ostatniemu uniknąć kar.

Przeczytaj artykuł
Prawo
15.12.2017

Czym są klauzule niedozwolone i jak się przed nimi chronić?

Nie daj się oszukać - reaguj, gdy w umowie są klauzule niedozwolone! Taki zapis jest niekorzystny i narusza prawa konsumentów, dlatego jest nieważny z mocy prawa, czego niestety nie wszyscy są świadomi. Dowiedz się więcej i chroń swoje prawa!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
08.10.2021

Jak pozyskać opinie online od klientów?

Z każdym rokiem wzrasta znaczenie opinii publikowanych w Internecie na temat produktów oraz usług. Większość konsumentów szuka ich przed podjęciem decyzji zakupowej. Jak pozyskać opinie online oraz gdzie mogą być one zamieszczane? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
08.04.2016

Newsletter- obowiązkowy e-mail czy sposób na komunikację z klientem?

Newsletter można określić jako “informator o nowościach” w naszej firmie, który regularnie wysyłamy drogą mailową do aktualnych oraz potencjalnych klientów. Dowiedz się więcej na temat wysyłania Newslettera.

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
01.10.2014

CRM - zarządzanie relacjami z klientem kluczem do sukcesu firmy!

Jeśli zakładasz własną firmę, musisz liczyć się ze znacznym wzrostem kontaktów biznesowych. Jak poradzić sobie z natłokiem informacji? Skorzystaj z systemu CRM - mądrze zarządzaj relacjami z klientem!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
25.09.2016

CRM - nowoczesny sposób zarządzania firmą

CRM to strategia, która odpowiada za prawidłowe codzienne kontakty przedsiębiorstwa z klientami. Na czym dokładnie polega, czym jest i jak wdrożyć CRM do firmy, by skutecznie nią zarządzać? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
22.09.2014

Nowe spojrzenie na kontrahentów - system CRM

CRM (po polsku - Zarządzanie Relacjami z Klientem) to oprogramowanie, dzięki któremu codzienna praca przedsiębiorstwa staje się łatwiejsza. Poznaj wady i zalety systemu Customer Relations Management - CRM.

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
05.10.2016

CRM online - system wspomagający obsługę klientów

CRM jest systemem wspomagającym zarządzanie relacjami z klientami w obszarze operacyjnym oraz analitycznym. Jego celem jest wzrost satysfakcji naszych kontrahentów, a tym samym zwiększenie przychodów firmy. Sprawdź, jak wykorzystać CRM w działalności!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
01.09.2017

System CRM dla firmy - jak wybrać odpowiedni?

Wybór najlepszego systemu CRM dla firmy nie jest prosty - żeby wybrać dobrze, należy przeanalizować wiele czynników. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj 5 systemów i zdecyduj, który sprawdzi się najlepiej przy potrzebach Twojej działalności.

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
26.11.2018

CRM, czyli niezbędne narzędzie dla każdego biznesu!

W biznesie ważna jest umiejętność nawiązywania kontaktów i właściwa organizacja czasu. Aby usprawnić współpracę z klientami oraz skutecznie zarządzać firmą, warto skorzystać z programów CRM. Zobacz, jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
25.10.2016

Usprawnij kontakt z klientem - CRM

CRM, czyli odpowiednio dobrany system zarządzania relacjami z klientami, może pozytywnie wpłynąć na relacje z odbiorcami towarów lub usług konkretnej firmy. Jak dokładnie działa tego typu system? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się na ten temat więcej!

Przeczytaj artykuł
Zarządzanie relacjami
21.12.2016

CRM, czyli nowoczesny sposób zarządzania firmą

Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy, jednak, gdy firma nagle nabiera rozpędu, konieczna okazuje się zmiana koncepcji zarządzania. Dotyczy to wewnętrznej organizacji firmy, jak i kontaktu z klientem. Przedsiębiorca, dowiedz się czym jest CRM!

Przeczytaj artykuł