Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoOnboarding klienta w biurze rachunkowym to kluczowy etap współpracy – od zebrania dokumentów po ustalenie zasad komunikacji. Sprawdź o czym warto pamiętać, jak przygotować się na pierwsze spotkanie i jakie elementy są niezbędne dla udanego wdrożenia!
Program pilotażowy, który przewiduje czterodniowy tydzień pracy w Polsce coraz bliżej! Jakie są jego zalety, wady i czy realnie sprawdzi się na naszym rynku? Dowiedz się o etapach jego wprowadzania i wnioskach z badań naszego artykułu!
Kontakt z klientem w biurze rachunkowym potrafi być niemałym wyzwaniem. Jak zachować profesjonalizm, budować trwałe relacje biznesowe, a jednocześnie ustalić jasne zasady komunikacji? Dowiedz się z naszego artykułu!
Księgowi, którzy korzystają już z nowoczesnych rozwiązań stają przed kolejnym wyzwaniem: jak zadbać o cyberbezpieczeństwo w biurze rachunkowym? Sprawdź nasz artykuł i poznaj praktyczne zasady ochrony danych klientów i najczęstsze błędy księgowych!
Kiedy współpraca w biznesie przestaje się układać często nasuwa się pytanie - czy istnieje dobry moment na zakończenie współpracy z klientem? Czy w ogóle powinno się to kiedykolwiek robić? I jeśli tak to kiedy? Dowiedz się z naszego artykułu!
Dlaczego ochrona danych osobowych w biurze rachunkowym jest tak istotna? Jakie są najczęstsze błędy z tym związane i jak ich unikać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak bezpiecznie przetwarzać dane klientów zgodnie z RODO!
Bezpieczeństwo danych w chmurze w programie księgowym to niewątpliwie ogromna zaleta. Coraz więcej przedsiębiorców korzysta z oprogramowania dla księgowych, a dzięki rozwiązaniom chmurowym chronią informacje związane z klientam. Sprawdź dlaczego!
Jak rozwiązanie, jakim jest usługa e-doręczenia dla przedsiębiorców pomoże w uproszczeniu obiegu dokumentów? Na czym dokładnie polega i jak będzie wyglądać w przypadku firm i biur rachunkowych obsługujących klientów w zakresie księgowości? Sprawdź teraz!
Biura rachunkowe często mają wątpliwości przy ustaleniu cennika dla klientów. Wycena usług księgowych wiąże się z wieloma czynnikami - czasem poświęconym na danego klienta, ofertą konkurencji czy kosztami operacyjnymi. Jak sobie z tym poradzić? Sprawdź!
W świecie biznesu, który wymaga od przedsiębiorców stałego dostosowywania się do rynku, warto wdrożyć proces jakim jest integracja rozwiązań komunikacyjnych w firmie. Na czym właściwie polega ten mechanizm i jak go wprowadzić? Dowiedz się z artykułu!
Czy szef może czytać Twoje e-maile? To pytanie otwiera temat pełen niuansów prawnych i etycznych. Dowiedz się, co mówi Kodeks pracy oraz przepisy RODO. Kiedy monitoring poczty jest legalny i co grozi pracodawcy za naruszenie prywatności pracownika.
DW i UDW w komunikacji mailowej to funkcje ułatwiające przepływ informacji. Znakomicie sprawdzają się zarówno w komunikacji biznesowej jak i prywatnej. Jak efektywnie z nich korzystać? I czym dokładnie jest DW i UDW? Sprawdź teraz!
Stopka mailowa to ważny element wiadomości e-mail – buduje profesjonalny wizerunek i ułatwia kontakt. Sprawdź, co powinna zawierać, jak ją stworzyć oraz jakie błędy warto wyeliminować, by wyróżnić się i działać zgodnie z przepisami.
Kiedy w firmie następuje zakończenie współpracy pojawia się pytanie, czy skrzynka e-mail byłego pracownika powinna zostać usunięta. Czy pracodawca nadal ma prawo jej używać? I co na temat adresu e-mail byłego pracownika mówi RODO? Sprawdź teraz!
Usuwanie skrzynki mailowej odchodzącego pracownika to obowiązek każdego pracodawcy. Co wówczas ze wszystkimi ustaleniami, które przeprowadza dany pracownik? Jak nie stracić historii korespondencji? Omawiamy w artykule, przeczytaj!
Zastanawiasz się na odświeżeniem wizerunku firmy? Dobrym posunięciem może być inwestycja w marketing mobilny. Co będzie lepsze dla Twojej firmy - aplikacja na telefon czy mobilna strona internetowa? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!
Posiadanie wirtualnej wizytówki przedsiębiorstwa pozwoli na zbudowanie jego marki oraz na stały kontakt z klientami. Strona internetowa firmy jest niezbędna, dlatego warto wiedzieć, jakie elementy powinna zawierać. Podpowiadamy w artykule.
Duża firma dysponuje przeważnie oddzielnym działem prawnym, a średnia zatrudnia przynajmniej jednego prawnika. Niektóre przedsiębiorstwa współpracują też z kancelariami prawnymi. A co z najmniejszymi podmiotami? Jak wygląda obsługa prawna małych firm?
Klienci są wymagający, niezależnie od tego, w jaki sposób dokonują zakupu. Jednak bez nich trudno wyobrazić sobie istnienie firmy i osiągnięcie sukcesu na rynku. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać współpraca z klientami!
O czym musi poinformować sprzedawca kupującego w przypadku sprzedaży internetowej? Przeczytaj, gdzie szukać wszystkich informacji na temat regulaminu transakcji. Poznaj swoje prawa, by uniknąć nieporozumień. Sprawdź, informacje handlowe podane w e-sklepie
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmo