Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoNewsletter to bez wątpienia świetne narzędzie do komunikacji z klientem. Czy jednak z każdym klientem kontaktujemy się tak samo? Na jakiej podstawie konstruować maile, aby ich odbProfilowanie subskrybentów newslettera – jakie ma znaczenie?iorcy rzeczywiście chcieli je czytać? Jaką rolę odgrywa tu profilowanie subskrybentów? Odpowiadamy w artykule.
Im szerszy zakres prowadzonej przez nas działalności, tym szersze grono odbiorców naszych treści, a zatem – tym większa potrzeba profilowania subskrybentów naszego newslettera. Jednak nawet przy mocno zawężonym polu działań firmy zebranie informacji na temat jej klientów może okazać się pomocne – inaczej napiszemy choćby do nowego klienta, a inaczej do stałego odbiorcy. Jeszcze inaczej – do osoby zainteresowanej tylko jednym, konkretnym rodzajem oferowanych przez nas produktów czy usług.
Przy zapisie do newslettera watro dołączyć krótką ankietę dotyczącą informacji, które chcemy zebrać. Jak zdecydować, które dane pomogą nam w dopasowaniu treści newslettera? Wszystko zależy od specyfiki firmy – czasem niezbędny będzie wiek, a innym razem nie będzie on odgrywał większej roli, za to znajomość płci okaże się kluczowa. Warto w każdym przypadku sprecyzować powód, dla którego nasz klient zdecydował się dołączyć do listy mailingowej. Pomocne będzie też zapytanie o imię – taki spersonalizowany akcent na początku newslettera zachęci odbiorcę do dalszej lektury.
Atrakcyjność treści, jej forma, częstotliwość i pora przesyłania – to istotne aspekty budowania relacji z klientem. Jednak nawet najciekawiej napisany newsletter nie spełni swojej funkcji, jeżeli nie trafi do odpowiedniej osoby. Dlatego tak ważne jest profilowanie subskrybentów.
Rozwijaj i skaluj swój biznes dzięki kompleksowej platformie wspierającej pracę biur księgowych
Wypróbuj za darmoJuż 7 lipca nastąpi kolejna aktualizacja systemu 5 ways..., a w niej kolejne usprawnienia. Można się spodziewać rozbudowy wizytówek ekspertów, jak również listy klientów. Jakie dokładnie funkcje zostaną wprowadzone? Przeczytaj!
Pragniemy poinformować, że 22 maja 2024 roku została przeprowadzona aktualizacja systemu 5 ways... w ramach której wdrożono m.in. katalog ekspertów, listę klientów i zoptymalizowano funkcje ankiet i obsługi spraw. Przeczytaj artykuł i poznaj szczegóły!