X

Klient

Ilość artykułów: 5
Klient
05.08.2025

Jak opinie klientów w internecie wpływają na wizerunek firmy?

Konsument wybierający dany towar czy usługę, coraz częściej przed zakupem sprawdza wcześniejsze opinie klientów w internecie. Dlaczego odbiorcy traktują je jako rzetelne źródło wiedzy? Jak pozyskać pozytywne opinie i poradzić sobie z negatywnymi? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Klient
07.07.2025

Narzędzia cyfrowe w księgowości – z jakich rozwiązań korzystają nowoczesne biura rachunkowe?

Postęp technologiczny sprawia, że cyfryzacja obejmuje coraz więcej obszarów naszego życia. Jednym z nich jest rynek pracy - jak w tym przypadku wygląda branża biur rachunkowych? Jakie narzędzia cyfrowe w księgowości są najbardziej popularne? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Klient
28.02.2017

Wyróżnij się jakością obsługi klienta w e-commerce

Dobrze zarządzasz sklepem internetowym, ale mimo to Twoja sprzedaż wciąż maleje? Przyjrzyj się obsłudze klienta w swoim sklepie. Poznaj techniki, dzięki którym możesz wyróżnić się jakością obsługi klienta w e-commerce na tle konkurencji!

Przeczytaj artykuł
Klient
09.04.2018

Dobra obsługa klienta podstawą sukcesu e-sklepu

Właściwa obsługa klienta to najlepsza droga do zatrzymania go na dłużej. Internauci oczekują zarówno najwyższej jakości oferowanych produktów, jak i szybkiej reakcji na zgłaszane uwagi czy problemy. Dowiedz się jak prawidłowo obsługiwać klienta e-sklepu.

Przeczytaj artykuł
Klient
06.03.2020

Jak tracimy klientów w sklepie internetowym - najczęściej popełniane błędy

Na rynku e-commerce powstaje coraz więcej e-sklepów. Dlaczego niektóre z nich odnoszą sukces, a inne upadają w krótkim czasie? Co ma na to wpływ? Jak tracimy klientów w sklepie internetowym i jak możemy temu zapobiec? Poznaj najczęstsze błędy.

Przeczytaj artykuł