X

Komunikacja

Ilość artykułów: 17
Komunikacja
23.10.2025

Automatyzacja obsługi klienta – czy chatboty AI i inne narzędzia mogą zastąpić człowieka?

Automatyzacja obsługi klienta usprawnia komunikację, skraca czas reakcji i odciąża pracę zespołu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, w jaki sposób chatboty, CRM i AI mogą skutecznie wspierać ludzi, a nie ich zastępować.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
08.10.2025

Jak skutecznie wyeliminować nadgodziny w biurze rachunkowym?

Nadgodziny w biurze rachunkowym wydają się być codziennością księgowych - nie musi tak być! Sprawdź, jak uporządkować procesy, delegować zadania i wykorzystać nowoczesne narzędzia, by zwiększyć efektywność i odzyskać czas dla zespołu.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
06.10.2025

Miękkie i twarde kompetencje księgowych – jakie są szczególnie potrzebne?

Dobry księgowy to nie tylko ekspert od liczb, ale też świetny komunikator i doradca. Sprawdź, jakie kompetencje księgowych - zarówno miękkie jak i twarde - są dziś kluczowe w pracy księgowego i jak wpływają na jakość obsługi klientów!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
03.10.2025

Efektywne zarządzanie zespołem – o czym warto pamiętać?

Efektywne zarządzanie zespołem to klucz do sukcesu firmy. Poznaj sprawdzone techniki, na czym polega rola dobrego lidera, znaczenie konstruktywnego feedbacku, delegowania i narzędzi wspierających komunikację w Twoim zespole!.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
17.09.2025

Obsługa klienta 24/7 – czy Twoje biuro nadąża za globalnymi standardami?

Obsługa klienta 24/7 staje się standardem również w księgowości. Sprawdź, jak nowe technologie – chatboty, wideokonsultacje i automatyzacja – zmieniają oczekiwania przedsiębiorców i jak Twoje biuro rachunkowe może się do nich dopasować.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
12.09.2025

Skuteczna komunikacja z klientem w biurze rachunkowym - 7 zasad

Skuteczna komunikacja z klientem w biurze rachunkowym to podstawa. Sprawdź 7 zasad, które usprawnią kontakt, zbudują zaufanie i pozwolą uniknąć nieporozumień, a także dowiedz się, jak nowoczesne narzędzia wspierają księgowych w codziennej pracy.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
10.09.2025

Budowanie relacji z klientami biura rachunkowego. Jak zadbać o dobrą komunikację?

Budowanie relacji z klientami biura rachunkowego to klucz do sukcesu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak dzięki komunikacji, zaufaniu, asertywności i nowoczesnym narzędziom wzmocnić współpracę i lojalność klientów.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
20.06.2025

Wycena usług księgowych – od czego zależy i na co warto zwrócić uwagę?

Biura rachunkowe często mają wątpliwości przy ustaleniu cennika dla klientów. Wycena usług księgowych wiąże się z wieloma czynnikami - czasem poświęconym na danego klienta, ofertą konkurencji czy kosztami operacyjnymi. Jak sobie z tym poradzić? Sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
17.06.2025

Skuteczna integracja rozwiązań komunikacyjnych w firmie

W świecie biznesu, który wymaga od przedsiębiorców stałego dostosowywania się do rynku, warto wdrożyć proces jakim jest integracja rozwiązań komunikacyjnych w firmie. Na czym właściwie polega ten mechanizm i jak go wprowadzić? Dowiedz się z artykułu!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
06.06.2025

Dlaczego DW i UDW w wiadomościach e-mailach usprawniają komunikację?

DW i UDW w komunikacji mailowej to funkcje ułatwiające przepływ informacji. Znakomicie sprawdzają się zarówno w komunikacji biznesowej jak i prywatnej. Jak efektywnie z nich korzystać? I czym dokładnie jest DW i UDW? Sprawdź teraz!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
05.06.2025

Profesjonalna stopka mailowa – jak ją zrobić i dlaczego jest ważna?

Stopka mailowa to ważny element wiadomości e-mail – buduje profesjonalny wizerunek i ułatwia kontakt. Sprawdź, co powinna zawierać, jak ją stworzyć oraz jakie błędy warto wyeliminować, by wyróżnić się i działać zgodnie z przepisami.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
21.05.2025

Usuwanie skrzynki mailowej odchodzącego pracownika — jak nie stracić historii komunikacji z klientami?

Usuwanie skrzynki mailowej odchodzącego pracownika to obowiązek każdego pracodawcy. Co wówczas ze wszystkimi ustaleniami, które przeprowadza dany pracownik? Jak nie stracić historii korespondencji? Omawiamy w artykule, przeczytaj!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
29.05.2017

Mobilna strona internetowa czy aplikacja na telefon?

Zastanawiasz się na odświeżeniem wizerunku firmy? Dobrym posunięciem może być inwestycja w marketing mobilny. Co będzie lepsze dla Twojej firmy - aplikacja na telefon czy mobilna strona internetowa? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
08.09.2017

Strona internetowa firmy - zadbaj o wirtualną wizytówkę przedsiębiorstwa

Posiadanie wirtualnej wizytówki przedsiębiorstwa pozwoli na zbudowanie jego marki oraz na stały kontakt z klientami. Strona internetowa firmy jest niezbędna, dlatego warto wiedzieć, jakie elementy powinna zawierać. Podpowiadamy w artykule.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
25.08.2017

Obsługa i współpraca z klientami - błędy, których należy unikać!

Klienci są wymagający, niezależnie od tego, w jaki sposób dokonują zakupu. Jednak bez nich trudno wyobrazić sobie istnienie firmy i osiągnięcie sukcesu na rynku. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak powinna wyglądać współpraca z klientami!

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
08.04.2016

Newsletter- obowiązkowy e-mail czy sposób na komunikację z klientem?

Newsletter można określić jako “informator o nowościach” w naszej firmie, który regularnie wysyłamy drogą mailową do aktualnych oraz potencjalnych klientów. Dowiedz się więcej na temat wysyłania Newslettera.

Przeczytaj artykuł
Komunikacja
29.03.2018

Lojalny klient - jak go pozyskać?

Lojalny klient dla e-biznesu to największy skarb. Oprócz stale powracających użytkowników możemy liczyć na rekomendacje i polecenia. Sprawdź w artykule, kim jest lojalny klient, jak go pozyskać i na stałe wzbudzić w nim zaufanie do naszej marki.

Przeczytaj artykuł