X

Obsługa klienta

Ilość artykułów: 7
Obsługa klienta
01.10.2025

Co powinna zawierać strona internetowa? Praktyczny przewodnik

Dobra strona internetowa to nie tylko wizytówka firmy, ale skuteczne narzędzie do pozyskiwania nowych klientów. Sprawdź, co powinna zawierać strona internetowa - od oferty i case study po responsywność i zgodność z RODO.

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
15.09.2025

AI w księgowości – sztuczna inteligencja a obsługa klienta

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje pracę w biurach rachunkowych. Sprawdź, jak AI w księgowości wspiera obsługę klienta – od chatbotów po automatyzację procesów i inteligentne raporty. Zobacz, dlaczego biura zyskują przewagę dzięki digitalizacji!

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
29.07.2025

Księgowi w oczach właścicieli firm - jak przedsiębiorcy postrzegają księgowych?

Dobrze prowadzona księgowość potrafi znacząco pomóc w prowadzeniu firmy. Dobre relacje w biznesie to podstawa sukcesu - lecz czy wiemy jak przedsiębiorcy postrzegają księgowych? Dowiedz się z naszego artykułu na podstawie raportu SW Research i Nest Banku!

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
09.07.2025

Jak zwiększyć dochody biura rachunkowego z wykorzystaniem programu do zarządzania procesami księgowymi i AI?

Prowadzenie własnej firmy wiąże się z koniecznością śledzenia obecnych trendów w biznesie. Sprawdź jak zwiększyć dochody biura rachunkowego dzięki nowoczesnym programom do zarządzania księgowością w połączeniu z AI!

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
04.07.2025

Wdrożenie nowych technologii w biurze rachunkowym - z jakimi wyzwaniami się wiąże?

Dzięki postępowi technologicznemu nowoczesne narzędzia coraz częściej ułatwiają nam pracę, budzą jednak również niepokój. Z jakimi wyzwaniami wiąże się wdrożenie nowych technologii w biurze rachunkowym? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
03.06.2025

Skuteczne zarządzanie zespołem rozproszonym - jak w nim pracować?

Zarządzanie zespołem rozproszonym to wyzwanie, ale i szansa. Poznaj sprawdzone metody budowania zaangażowania, poprawy komunikacji i organizacji pracy w zdalnym modelu współpracy. Sprawdź, co naprawdę działa!

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
07.01.2019

Obsługa klienta za pomocą maila, czatu lub telefonu – co wybrać?

Czynnikiem warunkującym przetrwanie marki na rynku jest klient. Sposób, w jaki odbywa się z nim komunikacja, jest ważnym elementem strategii biznesowej. Sprawdź, jak obsługa klienta wpływa na wizerunek marki i jakie są najlepsze kanały do konwersacji.

Przeczytaj artykuł