X

Obsługa klienta

Ilość artykułów: 5
Obsługa klienta
29.07.2025

Księgowi w oczach właścicieli firm - jak przedsiębiorcy postrzegają księgowych?

Dobrze prowadzona księgowość potrafi znacząco pomóc w prowadzeniu firmy. Dobre relacje w biznesie to podstawa sukcesu - lecz czy wiemy jak przedsiębiorcy postrzegają księgowych? Dowiedz się z naszego artykułu na podstawie raportu SW Research i Nest Banku!

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
09.07.2025

Jak zwiększyć dochody biura rachunkowego z wykorzystaniem programu do zarządzania procesami księgowymi i AI?

Prowadzenie własnej firmy wiąże się z koniecznością śledzenia obecnych trendów w biznesie. Sprawdź jak zwiększyć dochody biura rachunkowego dzięki nowoczesnym programom do zarządzania księgowością w połączeniu z AI!

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
04.07.2025

Wdrożenie nowych technologii w biurze rachunkowym - z jakimi wyzwaniami się wiąże?

Dzięki postępowi technologicznemu nowoczesne narzędzia coraz częściej ułatwiają nam pracę, budzą jednak również niepokój. Z jakimi wyzwaniami wiąże się wdrożenie nowych technologii w biurze rachunkowym? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej!

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
03.06.2025

Skuteczne zarządzanie zespołem rozproszonym - jak w nim pracować?

Zarządzanie zespołem rozproszonym to wyzwanie, ale i szansa. Poznaj sprawdzone metody budowania zaangażowania, poprawy komunikacji i organizacji pracy w zdalnym modelu współpracy. Sprawdź, co naprawdę działa!

Przeczytaj artykuł
Obsługa klienta
07.01.2019

Obsługa klienta za pomocą maila, czatu lub telefonu – co wybrać?

Czynnikiem warunkującym przetrwanie marki na rynku jest klient. Sposób, w jaki odbywa się z nim komunikacja, jest ważnym elementem strategii biznesowej. Sprawdź, jak obsługa klienta wpływa na wizerunek marki i jakie są najlepsze kanały do konwersacji.

Przeczytaj artykuł